Maailmassa on aivan liian vähän romantiikkaa. Sen takia on ihana olla luomassa sitä piirun verran lisää tämän loistokkaan Amélie-henkisen Teknowaren brändifilmin myötä. 

Päivän kääntyessä illaksi ja syksyn pimetessä, työpäivän päätyttyä, salaperäinen viesti kuljettaa päähenkilöitämme läpi kaupungin, jonka hämärät kadut ja puistot voisivat näyttäytyä uhkaavanakin.

Jollei olisi valoa.

Valon merkitys elämässämme jää usein vähälle huomiolle. Usein sen huomaa vain jos sitä ei ole tai jos se on erityisen kaunista. Vähän kuten rakkaus, voisi sanoa.

Ja toisin kuin LinkedIn neuvoi, ajoneuvo- ja turvavalaistuksen johtava valmistaja Teknoware päätti tehdä filmin joka poikkeaa täysin alan konventioista. Ei tuote-esittelyä, ei timelapsea kaupungista, ei sanoja ”digital” ja ”future” ensimmäisten 10 sekunnin aikana.

Pelkästään ihana tarina kahden valojen johdatteleman ihmisen kohtaamisesta. Ja siitä mitä tapahtuu kun osat sopivat.

Miksikö Teknoware päätti tehdä näin?

Koska he rakastavat asiakkaitaan.

Rakasta sinäkin.

Rakkauden apostoleina tässä toimivat Teknowaren lisäksi mainostoimisto Ilme - Jaakko Kastari, Jarno Järvi & Tiina Viljanen, ohjaaja Markus Virpiö sekä Alsolta Johannes, jonka hellässä mutta tiukassa otteessa tämä avaruuden sfääreihin ulottuva teos syntyi.